Regulamin

1. WARUNKI OGÓLNE : 
Przed rozpoczęciem zakupów prosimy zapoznać się z regulaminem naszego serwisu. 
Złożenie zamówienia oznacza akceptację niniejszego regulaminu. 
Wszystkie podane w serwisie MK Trading ceny nie są ofertą handlową w rozumieniu kodeksu cywilnego. 
Wszystkie logo oraz znaki towarowe producentów zostały wykorzystane przez firmę MK Trading w celach informacyjnych. 
Po otrzymaniu zamówienia w ciągu 48 godzin pracownik naszej firmy może skontaktować się z nabywcą na podany przez niego numer w celu weryfikacji danych w zamówieniu. 
Warunkiem przyjęcia zlecenia jest wpisanie do formularza poprawnych i pełnych danych osobowych które możemy zweryfikować. 
Klient może wprowadzić zmiany we wcześniej złożonym zamówieniu lub wycofać to zamówienie telefonicznie bądź faksem 
Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzenia nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych w sklepie internetowym lub wprowadzania w nich zmian. 
We wszelkich sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają przepisy w kodeksu stanu cywilnego. 
2. CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA I TERMIN DOSTAWY :
Dostawa towaru na wskazany adres następuje przeważnie w ciągu 1-4 dni od momentu złożenia zamówienia. 
Termin w jakim zamówiony towar zostaje dostarczony pod wskazany adres zależy od dwóch czynników : 
czas realizacji zamówienia MK Trading, czyli czasu jaki upływa od momentu złożenia zamówienia do momentu fizycznego wysłania paczki 
czas dostarczenia wysłanej paczki przez POCZTĘ lub KURIERA. 
Czas jaki upłyną od momentu zamówienia do momentu wysłania paczki wynosi najczęściej 1-2 dni roboczych w przypadku zamówień złożonych do godziny 13-tej. Może jednak się on wydłużyć z następujących przyczyn: 
zamówienie złożone po godzinie 16:00 będzie wykonywane następnego dnia. 
brak kontaktu z klientem, nie można zweryfikować zamówienia. 
wybrano zapłatę przelewem, czekamy na wpływ środków na konto aby wysłać paczkę bez pobrania. 
zamówionych produktów brakuje w lokalnym magazynie i trzeba go sprowadzić – wydłużenie czasu o 1-2 dniu 
zamówiony produkt, z uwagi na jego specyfikę z założenia jest sprowadzany od producenta / dystrybutora na zamówienie klienta. 
występuje chwilowy lub czasowy brak produktu na rynku, uzgadniamy z klientem orientacyjny czas realizacji zamówienia. 
Czas doręczenia paczki zależy od Państwa wyboru dokonanego przy wyborze płatności za towar. Paczki wysłane kurierem doręczane są następnego dnia roboczego 
Paczki wysyłane Pocztą Polska doręczane są w przeciągu 2-3 dni 
W sytuacji kiedy produkt nie jest akurat dostępny skontaktujemy sie z Państwem w celu zawiadomienia kiedy orientacyjnie będzie dostępny towar. Będą Państwo mieli możliwość podjęcia decyzji, czy chcą poczekać, czy anulować zamówienie. 
Aktualnie oferujemy następujące sposoby dostawy: 
Wysyłka paczki Pocztą Polską 
Wysyłka paczki kurierem 
Odbiór osobisty w sklepie w Szczecinie, ul.Torfowa 3/B 
UWAGA ! W celu odebrania towaru osobiście prosimy o wcześniejszy kontakt ze sklepem w celu uzgodnienia szczegółów. 
3. KOSZT WYSYŁKI :
Jeśli wartość zamówienia nie przekracza 1000,- zł brutto, to zamówienie wysyłane jest na koszt klienta 
na terenie Szczecina - GRATIS* 
Kurierem - ceny przesyłek widoczne są po przejściu do koszyka 
4. SPOSOBY PŁATNOŚCI : 
Klient może wybrać następujące sposoby płatności: 
zapłata gotówką – odbiór osobisty zapłata za pobraniem ( tylko do 2600zł ) 
u listonosza lub kuriera w chwili odbierania przesyłki 
przedpłata przelewem 
W przypadku zamówienia przekraczającym 2600 PLN brutto , część lub całość musi być zapłacona przelewem na konto. Ewentualna różnica będzie stanowić kwotę pobrania przy odbiorze przesyłki. 
Wystawiany dokument – zawsze domyślnie wystawiamy FV, jeśli klient chce otrzymać za zakupy inny dokument – prosimy o kontakt telefoniczny lub na adres e-mail – info@mktrading.pl 
5. GWARANCJA NA ZAMÓWIONE PRODUKTY :
Klient zgłaszający reklamację z tytułu wady produktu dokonał zakupu bezpośrednio w sklepie MK Trading a nie od osoby trzeciej. 
Uszkodzenia produktu wynikające z jego wady ukrytej, a nie na skutek uszkodzenia mechanicznego , chemicznego , zabrudzenia wrażliwych mechanizmów , zalania płynem , oddziaływania wysokiej temperatury lub ognia , wyładowania atmosferycznego, samodzielnego ingerowania w produkt lub próby jego naprawy. 
Produkt musi być dostarczony w komplecie tj., w oryginalnym opakowaniu , z wszystkimi akcesoriami , dokumentami i innymi elementami z którymi został do Państwa dostarczony, produkt musi zawierać oryginalne plomby / naklejki gwarancyjne 
Do przesłanego produktu należy dołączyć szczegółowy opis uszkodzenia towaru. 
6. ZWROT TOWARU I REKLAMACJE :
Konsumenci, którzy dokonali zakupu artykułów w MK Trading mają prawo zwrócić go w ciągu 10 dni roboczych od dnia zakupu, pod warunkiem, że produkt nie był używany oraz posiada oryginalne , kompletne i nienaruszone opakowanie. Kwotę 100% ceny artykułu zwracamy na podane przez klienta konto bankowe w ciągu 10 dni od dokonania zwrotu. Zwrotowi nie podlegają poniesione koszty transportu 
Procedura zwrotu towaru : 
Klient przesyła do MK Trading oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży (fax 091-461 55 10 listownie lub na adres e-mail info@mktrading.pl ) 
Dentalshop weryfikuje zasadność zwrotu 
Klient dostarcza zwracany towar do MK Trading osobiście bądź wysyłając na swój koszt firmą kurierska. 
MK Trading weryfikuje stan artykułu 
UWAGA! Produkty noszące jakiekolwiek ślady używania ( zarysowania , zerwana folie , usunięte zabezpieczenia itp.) są natychmiastowo zwracane do nabywcy na jego koszt.
1. WARUNKI OGÓLNE : 
  • Przed rozpoczęciem zakupów prosimy zapoznać się z regulaminem naszego serwisu. 
  • Złożenie zamówienia oznacza akceptację niniejszego regulaminu. 
  • Wszystkie podane ceny w serwisie www.dentalstore.pl należącej do DENTALSTORE SP ZOO SPÓŁKA KOMANDYTOWA nie są ofertą handlową w rozumieniu kodeksu cywilnego, mają jedynie charakter informacyjny. 
  • Wszystkie logo oraz znaki towarowe producentów zostały wykorzystane przez firmę DENTALSTORE SP ZOO SPOŁKA KOMANDYTOWA w celach informacyjnych. 
  • Po otrzymaniu zamówienia w ciągu 48 godzin pracownik naszej firmy może skontaktować się z nabywcą na podany przez niego numer w celu weryfikacji danych w zamówieniu. 
  • Warunkiem przyjęcia zlecenia jest wpisanie do formularza poprawnych i pełnych danych osobowych które możemy zweryfikować łącznie z numerem NIP w celu wystawienia dokumentu sprzedaży. 
  • Złożenie zamówienie w sklepie internetowym www.dentalstore.pl nie jest jednoznaczne z zawarciem umowy handlowej między sprzedawcą - Dentalstore sp. z o. o. sp. kom. - a kupującym - klientem.
  • Klient może wprowadzić zmiany we wcześniej złożonym zamówieniu lub wycofać to zamówienie telefonicznie bądź faksem. 
  • Sklep dentalstore.pl zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzenia nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych w sklepie internetowym lub wprowadzania w nich zmian. 
  • We wszelkich sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają przepisy w kodeksu stanu cywilnego. 
2. CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA I TERMIN DOSTAWY :
  • Dostawa towaru na wskazany adres następuje przeważnie w ciągu 1-4 dni od momentu złożenia zamówienia. 
  • Termin w jakim zamówiony towar zostaje dostarczony pod wskazany adres zależy od dwóch czynników : czas realizacji zamówienia , czyli czasu jaki upływa od momentu złożenia zamówienia do momentu fizycznego wysłania paczki, czas dostarczenia wysłanej paczki przez lub KURIERA. 
  • Czas jaki upłyną od momentu zamówienia do momentu wysłania paczki wynosi najczęściej 1-2 dni roboczych w przypadku zamówień złożonych do godziny 13-tej. Może jednak się on wydłużyć z następujących przyczyn: 
    • zamówienie złożone po godzinie 16:00 będzie wykonywane następnego dnia. 
    • brak kontaktu z klientem, nie można zweryfikować zamówienia. 
    • wybrano zapłatę przelewem, czekamy na wpływ środków na konto aby wysłać paczkę bez pobrania. 
    • zamówionych produktów brakuje w lokalnym magazynie i trzeba go sprowadzić – wydłużenie czasu o 1-2 dniu 
    • zamówiony produkt, z uwagi na jego specyfikę z założenia jest sprowadzany od producenta / dystrybutora na zamówienie klienta. 
    • występuje chwilowy lub czasowy brak produktu na rynku, uzgadniamy z klientem orientacyjny czas realizacji zamówienia. 
  • Czas doręczenia paczki zależy od Państwa wyboru dokonanego przy wyborze płatności za towar. Paczki wysłane kurierem doręczane są następnego dnia roboczego  
  • W sytuacji kiedy produkt nie jest akurat dostępny skontaktujemy się z Państwem w celu zawiadomienia kiedy orientacyjnie będzie dostępny towar. Będą Państwo mieli możliwość podjęcia decyzji, czy chcą poczekać, czy anulować zamówienie. 
  • Aktualnie oferujemy następujące sposoby dostawy:
    • Wysyłka paczki kurierem 
    • Odbiór osobisty w sklepie w Szczecinie, ul.Torfowa 3/B 
UWAGA ! W celu odebrania towaru osobiście prosimy o wcześniejszy kontakt ze sklepem w celu uzgodnienia szczegółów. 
 
3. KOSZT WYSYŁKI :
  • Jeśli wartość zamówienia nie przekracza 300,- zł brutto, zamówienie wysyłane jest na koszt klienta.
  • Zamówienia powyżej 300 zł brutto i do 30kg - realizowane są na koszt dostawcy - Dentalstore sp z o.o. sp. komandytowa. 
  • Wysyłka realizowana jest wyłącznie przez firmy kurierskie - ceny przesyłek widoczne są po przejściu do koszyka. 
4. SPOSOBY PŁATNOŚCI : 
  • Klient może wybrać następujące sposoby płatności: 
    • zapłata gotówką – odbiór osobisty zapłata za pobraniem ( tylko do 2600zł ) 
    • przedpłata przelewem 
    • Płatności BLIK,
    • karta płatnicza,
    • przelew elektroniczny poprzez zewnętrzny system płatności imoje, obsługiwany przez firmę ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach
  • W przypadku zamówienia przekraczającym 2600 PLN brutto , część lub całość musi być zapłacona przelewem na konto. Ewentualna różnica będzie stanowić kwotę pobrania przy odbiorze przesyłki. 
  • Wystawiany dokument – zawsze domyślnie wystawiamy fakturę, jeśli klient chce otrzymać za zakupy inny dokument – prosimy o kontakt telefoniczny lub na adres e-mail – office@dentalstore.pl
5. GWARANCJA NA ZAMÓWIONE PRODUKTY :
  • Klient zgłaszający reklamację z tytułu wady produktu dokonał zakupu bezpośrednio w sklepie Dentalstore, a nie od osoby trzeciej. 
  • Uszkodzenia produktu wynikające z jego wady ukrytej, a nie na skutek uszkodzenia mechanicznego , chemicznego , zabrudzenia wrażliwych mechanizmów , zalania płynem , oddziaływania wysokiej temperatury lub ognia , wyładowania atmosferycznego, samodzielnego ingerowania w produkt lub próby jego naprawy. 
  • Produkt musi być dostarczony w komplecie tj., w oryginalnym opakowaniu , z wszystkimi akcesoriami , dokumentami i innymi elementami z którymi został do Państwa dostarczony, produkt musi zawierać oryginalne plomby / naklejki gwarancyjne 
  • Do przesłanego produktu należy dołączyć szczegółowy opis uszkodzenia towaru. 
  • Towary sprzedawane w Sklepie są objęte gwarancją producenta
6. ZWROT TOWARU, REKLAMACJE, RĘKOJMIA :
 
Kupujący ma prawo do pisemnego odstąpienia od zawieranej umowy bez podania przyczyny w terminie czternastu dni, od daty zawarcia umowy na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) W przypadku pisemnego odstąpienia od umowy Klient zobowiązany jest do zwrotu towaru w terminie czternastu dni. Uprawnienie, o którym mowa powyżej dotyczy również osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
  • Konsumenci, którzy dokonali zakupu artykułów w Dentalstore mają prawo zwrócić go w ciągu 14 dni od dnia zakupu, pod warunkiem, że produkt nie był używany oraz posiada oryginalne , kompletne i nienaruszone opakowanie. Kwotę 100% ceny artykułu zwracamy na podane przez klienta konto bankowe w ciągu 14 dni od dokonania zwrotu. Zwrotowi nie podlegają poniesione koszty transportu 
  • Procedura zwrotu towaru : 
    • Klient przesyła do Dentalstore oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży 
      ( na adres e-mail office@dentalstore.pl ) 
    • Dentalstore weryfikuje zasadność zwrotu 
    • Klient dostarcza zwracany towar do Dentalstore osobiście bądź wysyłając na swój koszt firmą kurierska. 
    • Dentalstore weryfikuje stan artykułu 
    • Następuje przyjęcie lub odrzucenie zwrotu towaru i poinformowanie klienta o decyzji
    • Zwrot pieniędzy na podane przez klienta konto lub odesłanie towaru do klienta.
  • Reklamację można zgłaszać pod adresem mailowym office@dentalstore.pl lub w formie pisma na adres Dentalstore Torfowa 3b, 70-772 Szczecin.
  • Dentalstore zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w czasie 30 dni.
  • rękojmią za wady sprzedawanych produktów dotyczące przedsiębiorców dokonujących zakupu w celach niezwiązanych z prowadzoną działalnością są przyjmowane do 2 lat od daty wydania.
UWAGA! Produkty noszące jakiekolwiek ślady używania ( zarysowania , zerwana folie , usunięte zabezpieczenia itp.) są natychmiastowo zwracane do nabywcy na jego koszt.